Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Бланки (Медична карта переривання вагітності – 3500 шт.; Карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома – 15500 шт.; Передопераційний огляд анестезіологом та протокол загального знеболення – 4500 шт.; Листок лікарських призначень – 25500 шт.; Протокол переливання крові та її компонентів – 2100 шт.; Температурний листок – 25500 шт.; Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару – 25500 шт.; Направлення на патологогістологічне дослідження – 3500 шт.; Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділені або профілю ліжок – 25500 шт.; Медична карта амбулаторного хворого – 9500 шт.; Вкладний листок на підлітка до медичної карти амбулаторного хворого – 3500 шт.; Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого – 15500 шт.; Виписка із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення – 6500 шт.; Консультативний висновок спеціаліста – 4500 шт.; Направлення на консультацію, в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень – 1800 шт.; Контрольна карта диспанцерного нагляду – 3500 шт.; Контрольна карта диспанцерного нагляду за хворими на розлади психіки та особою, яка має розлади психіки внаслідок вживання психоактивних речовин – 1500 шт.; Реєстраційна карта хворого на злоякісне новоутворення – 1800 шт.; Карта хворого, який лікується в кабінеті лікувальної фізкультури – 1800 шт.; Карта хворого, який лікується в фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) – 1800 шт.; Карта звернення за антирабічною допомогою – 450 шт.; Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення – 2100 шт.; Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару – 16000 шт.; Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом – 1500 шт.; Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок) – 4500 шт.; Повідомлення про хворого з уперше в житті встановленим діагнозом раку або іншого злоякісного новоутворення – 850 шт.; Листок призначень лікарями наркотичних і психотропних лікарських засобів та виконання цих призначень – 4500 шт.; Повідомлення про травму невиробничого характеру – 850 шт.; Направлення на обов’язковий попередній медичний огляд працівника – 2900 шт.; Історія пологів – 3500 шт.; Карта розвитку новонародженого – 2100 шт.; Виписка із карти розвитку новонародженого – 2100 шт.; Медичне свідоцтво про народження – 2500 шт.; Корінець медичного свідоцтва про народження – 2100 шт.; Лікарське свідоцтво про смерть – 3500 шт.; Індивідуальна карта вагітної та породіллі – 2500 шт.; Історія розвитку дитини – 2100 шт.; Обмінна карта пологового будинку, пологового відділення лікарні – 2500 шт.; Протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів – 3500 шт.; Картка особи, яка підлягає медичному огляду – 1500 шт.; Протокол медичного огляду для встановлення факту вживання психоактивної речовини та стану сп’яніння – 7000 шт.; Карта обліку диспансеризації – 2500 шт.; Медична карта огляду водія (кандидата у водії) транспорту – 1500 шт.; Медична карта профілактичного наркологічного огляду – 1500 шт.; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення – 15000 шт.; Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних – 17500 шт.; Направлення на аналіз – 18500 шт.; Направлення на біохімічний аналіз – 17500 шт.; Цитологічне дослідження – 17500 шт.; Направлення на мікробіологічне – 15500 шт.; Направлення для дослідження крові – 15500 шт.; Направлення для дослідження крові на резус-приналежність і резус-антитіла – 1050 шт.; Результат аналізу – 18500 шт.; Аналіз сім’яної рідини (сперматограма) – 2500 шт.; Аналіз сечі по Зимницькому – 3500 шт.; Аналіз сечі по Нечипоренко – 3500 шт.; Аналіз сечі на глюкозуричний профіль – 4500 шт.; Аналіз сечі на активність L-амілази (діастаза) – 3560 шт.; Цитоморфологічне дослідження – 17500 шт.; Аналіз мокротиння – 1550 шт.; Аналіз виділення із простати – 650 шт.; Аналіз виділення із сечостатевих органів – 650 шт.; Аналіз калу – 3500 шт.; Аналіз калу на гельмінти та найпростіші – 2100 шт.; Аналіз дуоденального вмісту – 1200 шт.; Клінічний аналіз крові – 7500 шт.; Аналіз крові на гемоглобін – 2500 шт.; Біохімічний аналіз крові – 25000 шт.; Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце – 2500 шт.; Аналіз крові – 25000 шт.; Аналіз на активність ферментів сироватки крові – 1800 шт.; Аналіз крові на вміст гормонів – 1200 шт.; Аналіз сечі загальний – 15500 шт.; Аналіз крові (показники системи згортання) – 1800 шт.; Аналіз крові (показники системи згортання – скорочений аналіз – 900 шт.; Результат мікробіологічного дослідження – 1600 шт.; Аналіз крові (на реакцію Васермана) – 700 шт.; Серологічне дослідження крові – 1500 шт.; Аналіз крові на ревмопроби – 1200 шт.; Огляд лікаря приймального відділення – 17500 шт.; Дослідження сечі – 15500 шт.; Довідка – 10000 шт.; Карта пацієнта – 16000 шт.; Інформована добровільна згода – 16000 шт.; Накладна вимога – 3000 шт.; Порційна вимога – 10500 шт.; Клінічний аналіз крові – 15500 шт.; Біохімічний аналіз крові – 15500 шт.; Бланк доручення – 1000 шт.; Бланк шляховий лист л\авто – 1000 шт.; Бланк посвідчення про відрядження – 1000 шт.) Код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки Ідентифікатор закупівлі: — буде присвоєно при публікації оголовшення про проведення відкритих торгів з особливостями.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері охорони здоров’я.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок власних коштів, відповідно до нагальної потреби замовника.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 154 996,55 грн з ПДВ.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційної пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі. https://www.dzo.com.ua/plans/34905113
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
18.04.2025