Комунальне підприємство "ЛУБЕНСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" Лубенської міської ради

Ви завітали на сайт мережі закладів охорони здоров'я Полтавської області

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Бланки (Медична карта переривання вагітності – 3500 шт.; Карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома – 15500 шт.; Передопераційний огляд анестезіологом та протокол загального знеболення – 4500 шт.; Листок лікарських призначень – 25500 шт.; Протокол переливання крові та її компонентів – 2100 шт.; Температурний листок – 25500 шт.; Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару – 25500 шт.; Направлення на патологогістологічне дослідження – 3500 шт.; Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділені або профілю ліжок – 25500 шт.; Медична карта амбулаторного хворого – 9500 шт.; Вкладний листок на підлітка до медичної карти амбулаторного хворого – 3500 шт.; Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого – 15500 шт.; Виписка із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення – 6500 шт.; Консультативний висновок спеціаліста – 4500 шт.; Направлення на консультацію, в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень – 1800 шт.; Контрольна карта диспанцерного нагляду – 3500 шт.; Контрольна карта диспанцерного нагляду за хворими на розлади психіки та особою, яка має розлади психіки внаслідок вживання психоактивних речовин – 1500 шт.; Реєстраційна карта хворого на злоякісне новоутворення – 1800 шт.; Карта хворого, який лікується в кабінеті лікувальної фізкультури – 1800 шт.; Карта хворого, який лікується в фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) – 1800 шт.; Карта звернення за антирабічною допомогою – 450 шт.; Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення – 2100 шт.; Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару – 16000 шт.; Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом – 1500 шт.; Медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок) – 4500 шт.; Повідомлення про хворого з уперше в житті встановленим діагнозом раку або іншого злоякісного новоутворення – 850 шт.; Листок призначень лікарями наркотичних і психотропних лікарських засобів та виконання цих призначень – 4500 шт.; Повідомлення про травму невиробничого характеру – 850 шт.; Направлення на обов’язковий попередній медичний огляд працівника – 2900 шт.; Історія пологів – 3500 шт.; Карта розвитку новонародженого – 2100 шт.; Виписка із карти розвитку новонародженого – 2100 шт.; Медичне свідоцтво про народження – 2500 шт.; Корінець медичного свідоцтва про народження – 2100 шт.; Лікарське свідоцтво про смерть – 3500 шт.; Індивідуальна карта вагітної та породіллі – 2500 шт.; Історія розвитку дитини – 2100 шт.; Обмінна карта пологового будинку, пологового відділення лікарні – 2500 шт.; Протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів – 3500 шт.; Картка особи, яка підлягає медичному огляду – 1500 шт.; Протокол медичного огляду для встановлення факту вживання психоактивної речовини та стану сп’яніння – 7000 шт.; Карта обліку диспансеризації – 2500 шт.; Медична карта огляду водія (кандидата у водії) транспорту – 1500 шт.; Медична карта профілактичного наркологічного огляду – 1500 шт.; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення – 15000 шт.; Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних – 17500 шт.; Направлення на аналіз – 18500 шт.; Направлення на біохімічний аналіз – 17500 шт.; Цитологічне дослідження – 17500 шт.; Направлення на мікробіологічне – 15500 шт.; Направлення для дослідження крові – 15500 шт.; Направлення для дослідження крові на резус-приналежність і резус-антитіла – 1050 шт.; Результат аналізу – 18500 шт.; Аналіз сім’яної рідини (сперматограма) – 2500 шт.; Аналіз сечі по Зимницькому – 3500 шт.; Аналіз сечі по Нечипоренко – 3500 шт.; Аналіз сечі на глюкозуричний профіль – 4500 шт.; Аналіз сечі на активність L-амілази (діастаза) – 3560 шт.; Цитоморфологічне дослідження – 17500 шт.; Аналіз мокротиння – 1550 шт.; Аналіз виділення із простати – 650 шт.; Аналіз виділення із сечостатевих органів – 650 шт.; Аналіз калу – 3500 шт.; Аналіз калу на гельмінти та найпростіші – 2100 шт.; Аналіз дуоденального вмісту – 1200 шт.; Клінічний аналіз крові – 7500 шт.; Аналіз крові на гемоглобін – 2500 шт.; Біохімічний аналіз крові – 25000 шт.; Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце – 2500 шт.; Аналіз крові – 25000 шт.; Аналіз на активність ферментів сироватки крові – 1800 шт.; Аналіз крові на вміст гормонів – 1200 шт.; Аналіз сечі загальний – 15500 шт.; Аналіз крові (показники системи згортання) – 1800 шт.; Аналіз крові (показники системи згортання – скорочений аналіз – 900 шт.; Результат мікробіологічного дослідження – 1600 шт.; Аналіз крові (на реакцію Васермана) – 700 шт.; Серологічне дослідження крові – 1500 шт.; Аналіз крові на ревмопроби – 1200 шт.; Огляд лікаря приймального відділення – 17500 шт.; Дослідження сечі – 15500 шт.; Довідка – 10000 шт.; Карта пацієнта – 16000 шт.; Інформована добровільна згода – 16000 шт.; Накладна вимога – 3000 шт.; Порційна вимога – 10500 шт.; Клінічний аналіз крові – 15500 шт.; Біохімічний аналіз крові – 15500 шт.; Бланк доручення – 1000 шт.; Бланк шляховий лист л\авто – 1000 шт.; Бланк посвідчення про відрядження – 1000 шт.) Код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки Ідентифікатор закупівлі: — буде присвоєно при публікації оголовшення про проведення відкритих торгів з особливостями.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері охорони здоров’я.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок власних коштів, відповідно до нагальної потреби замовника.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 154 996,55 грн з ПДВ.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційної пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі. https://www.dzo.com.ua/plans/34905113

Коментарі зачинено.