Комунальне підприємство "ЛУБЕНСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" Лубенської міської ради

Ви завітали на сайт мережі закладів охорони здоров'я Полтавської області

ДЕ ПАЦІЄНТ МОЖЕ ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ЙОМУ ІНФОРМАЦІЮ?

| Прокоментуй!

Національна служба здоров’я України розповіла, які ресурси допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту.

  1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77 Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі здатний надати відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

  • Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?
  • Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?
  • Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?
  • Які препарати входять до програми «Доступні ліки» і де знаходиться найближча аптека з «Доступними ліками»?
  • Що таке електронне направлення та як ним скористатись?
  • Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?

Це – лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ.

  1. Дашборди на сайті НСЗУ

Зокрема, сайт містить понад 20 дашбордів. З їх допомогою пацієнт може дізнатися:

Зверніть увагу, що дашбордами зручніше користуватись зі стаціонарних ПК.

  1. Корисні вкладки на сайті НСЗУ

Так, відвідавши наш сайт https://nszu.gov.ua можна побачити:

  • які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними https://nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2021. Для цього потрібно перейти за посиланням, знайти необхідну послугу та відкрити файл зі специфікацією;
  • електронну форму на вкладці «Громадянам», за допомогою якої легко подати скаргу НСЗУ, якщо у лікарні безпідставно відмовили в наданні послуги пацієнту чи вимагали гроші https://nszu.gov.ua/gromady…/osobistij-prijom/citizen-form;
  • електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів «Доступні ліки» та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми https://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro…/dostupni-liky.
  1. Телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov та сторінка у фейсбуці НСЗУ для пацієнта

Підписуйтесь, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про найактуальніші цифри та дані щодо ситуації з пандемією, алгоритми дій пацієнтів з симптомами COVID-19, про права, правила та маршрути пацієнта в системі охорони здоров’я.

Полтавська ОДА

Напишіть відгук

Обов'язкові поля позначено * зірочкою .